Назву «Озерні зорі» отримав унікальний житловий комплекс, зведений на мальовничому київському озері Тельбін.
Чи можна жити посеред мегаполісу, але в рекреаційній зоні? Відповідь на це питання будівельна група «Фундамент» знайшла на легендарному київському озері Тельбін. Тут і було зведено новий житловий комплекс. Справжній оазис посеред кам'яних джунглів, котрому необхідно було придумати правильне ім'я.
Точний неймінг був здійснений PR-бюро «Дієслово». Зібравши воєдино всю інформацію, фахівці агентства запропонували ємну і образну назву «Озерні зорі». Адже з вікон комплексу відкривається прекрасний вид на озеро. А в озері, в залежності від часу доби, блікують сонце, місяць, і вогні нічного міста ... Поруч з комплексом, на березі озера є спортивний майданчик зі стадіоном. З одного боку РК відкривається прекрасний вид на озеро, з іншого - на Дніпро та Лаврські схили.
Для цього чудового нового житла PR-бюро «Дієслово» розробило: логотип, слоган, брендбук, а також концепцію рекламної кампанії.
Логотип комплексу - п'ятипелюсткова квітка на легкій брижі озерної води. Логотип образно і точно відображає унікальну торгову пропозицію - нове житло призначене для рекреації, відновлення і щасливого життя на воді, в гармонії з природою. Ця думка підкреслюється слоганом комплексу, який є частиною логотипу: «Озерні зорі. Твій дім на Тельбіні».
В основу рекламної кампанії, запропонованої PR-бюро «Дієслово», також лягла ідея, що життя біля води - це справжній відпочинок. Але подана вона була оригінально. Разом з квартирою новий власник повинен отримати все, що потрібно для відпочинку. Вірніше - навпаки! Саме цей посил і ліг в основу комунікації. На макетах зобразили предмети відпочинку, а до них цінники-бирки. На цінниках написали: «Човен та квартира», «Ласти та квартира», «Барбекю та квартира» і вказали вартість житла. Вийшло, що квартира йде ... як би в навантаження до предмета відпочинку. А в підсумку, в комплексі, новий власник отримує таке жадане «Комфортне жіття біля води».
Саме так звучить слоган рекламної кампанії, логічний підсумок оригінальних рекламних макетів.
«Комфортне життя біля води» - комплексна рекламна кампанія. До неї увійшли листівки, буклети, брендований паркан і біг-борди. Дизайн всіх матеріалів також здійснило PR-бюро «Дієслово».
Приємно бачити результати тісної співпраці PR-бюро «Дієслово» та будівельної групи «Фундамент» - вже зараз у всіх бажаючих є можливість придбати собі «комфортне житло біля води».
Біллборд
|
|
|
Макети в метро |
|
|
|
Листівки |
Буклет
Брендиований паркан