Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Про нас PR-послуги Клієнти Проекти Контакти
пошук
українська | русский | english
  Проекти   Про нас

Помогли сблизить Киев и Одессу


Презентація польотної програми «Bravo Airways» та TPG в аеропорту «Київ»


Урочиста зустріч першого рейсу Mahan Air в аеропорті Бориспіль


Презентація 7-ми нових авіанапрямків з Києва до країн Азії іранської компанії Mahan Air и українскої UM Air


Антикризова PR-компанія для Української асоціації шкіл естетичного виховання

 

PR-бюро «Дієслово» створено у 2008 р. на базі PR-департаменту «Бюро Маркетингових Технологій».

«Дієслово» – повноправний член Групи компаній «Бюро» – позиціонує себе як Бюро дієвого PR. 

Сьогодні в усіх сферах українського бізнесу забагато «піару» та замало результативних дій. Наша місія:

                                                                       Діяти, щоб почули.

Ми маємо власну позицію, що дає змогу PR-бюро розробляти і реалізовувати успішні соціальні проекти. Щодня ми працюємо заради того, аби суспільство почуло наших клієнтів; щоб кожен крок був дієвим та вів до очікуваного результату.

Ми знаємо, що немає незручних клієнтів; немає клієнтів без PR-ресурсу. У діяльності будь-якої компанії ми знаходимо по-справжньому важливі аспекти та робимо їх цікавими для суспільства. Ми виробили власний алгоритм роботи: 

                                        Знайти справжнє. Зробити цікавим. Змінити світ.



Наші цінності

Обізнаність. Дає можливість зорієнтуватися і правильно вибрати напрям дії, знайти потрібні слова, визначити точки докладання зусиль. Не слід метушитися – треба лише знайти та проаналізувати дійсно важливу інформацію.

Активність. Люди завжди шукали нові можливості для посилення та покращення комунікації, досягнення розуміння. Було створено безліч інструментів – від складених долонь і рупору до спеціальних подій, прес-конференцій та комунікаційних кампаній. Зробив – скажи – почують.

Чесність. Краще взагалі не розпочинати роботу над проектом, якщо знаєш, що доведеться вводити в найменшу оману клієнта чи суспільство. Чесність зобов'язує неявно, але назавжди. Чесність – найбільший ресурс для досягнення мети.

Переконливість. Здатна створювати харизми для ідей, подій, людей. Головний критерій переконливості – зворотний зв'язок аудиторії. У вас не виникатиме запитання: «а для чого це робилося? який результат?» – наші проекти самі маніфестують результат.

 

PR-послуги

Розробка PR-стратегії. Розробка PR-кампаній. Робота із засобами масової інформації. Організація спеціальних подій. Events. Прес-тури. Проведення прес-конференцій. Прес-офіс. Прес-релізи. Антикризове PR-реагування. Робота з державними органами, громадськими та бізнес-організаціями. Внутрішньокорпоративний PR. 

 

 

 

Маркетинговые исследования Маркетинговое агентство Предлагаем вам посетить сайт Центру соціальних змін
©Дієслово 2009-2011 Поделиться в Twitter Поделиться в Facebook