PR-бюро «Дієслово» створено у 2008 р. на базі PR-департаменту «Бюро Маркетингових Технологій».
«Дієслово» – повноправний член Групи компаній «Бюро» – позиціонує себе як Бюро дієвого PR.
Сьогодні в усіх сферах українського бізнесу забагато «піару» та замало результативних дій. Наша місія:
Діяти, щоб почули.
Ми маємо власну позицію, що дає змогу PR-бюро розробляти і реалізовувати успішні соціальні проекти. Щодня ми працюємо заради того, аби суспільство почуло наших клієнтів; щоб кожен крок був дієвим та вів до очікуваного результату.
Ми знаємо, що немає незручних клієнтів; немає клієнтів без PR-ресурсу. У діяльності будь-якої компанії ми знаходимо по-справжньому важливі аспекти та робимо їх цікавими для суспільства. Ми виробили власний алгоритм роботи:
Знайти справжнє. Зробити цікавим. Змінити світ.
Наші цінності
Обізнаність. Дає можливість зорієнтуватися і правильно вибрати напрям дії, знайти потрібні слова, визначити точки докладання зусиль. Не слід метушитися – треба лише знайти та проаналізувати дійсно важливу інформацію.
Активність. Люди завжди шукали нові можливості для посилення та покращення комунікації, досягнення розуміння. Було створено безліч інструментів – від складених долонь і рупору до спеціальних подій, прес-конференцій та комунікаційних кампаній. Зробив – скажи – почують.
Чесність. Краще взагалі не розпочинати роботу над проектом, якщо знаєш, що доведеться вводити в найменшу оману клієнта чи суспільство. Чесність зобов'язує неявно, але назавжди. Чесність – найбільший ресурс для досягнення мети.
Переконливість. Здатна створювати харизми для ідей, подій, людей. Головний критерій переконливості – зворотний зв'язок аудиторії. У вас не виникатиме запитання: «а для чого це робилося? який результат?» – наші проекти самі маніфестують результат.
PR-послуги
Розробка PR-стратегії. Розробка PR-кампаній. Робота із засобами масової інформації. Організація спеціальних подій. Events. Прес-тури. Проведення прес-конференцій. Прес-офіс. Прес-релізи. Антикризове PR-реагування. Робота з державними органами, громадськими та бізнес-організаціями. Внутрішньокорпоративний PR.
|