PR-бюро «Дієслово», в рамках співпраці з будівельною групою «Фундамент», розробило родове ім'я і логотип, для серії житлових будинків у центрі Києва.
«Ми запропонували просте і зрозуміле ім'я, яке при всій своє очевидності, не було використано на ринку об'єктів нерухомості. Логотип, що цитує класичну київську забудову 50-х, по суті - наша відповідь на питання що таке «Столичний будинок». Це - елегантна споруда, здатна протистояти новомодним віянням спокійно і з гідністю. Це будинок для заможних міських жителів - в міру консервативних, які знають ціну хорошим речам і не чужим елегантності і лиску », - зазначив Креативний директор« Бюро Маркетингових Технологій», Нікола Черноголовко.
Об'єкт за адресою Артема-70 - первісток сімейства «Столичний будинок». У недалекому майбутньому «Фундамент» планує споруду цілої серії аналогів в центрі столиці.