12 мая 2011 стартує новий сезон авторського тренінгу Еліни Слободянюк «Школа копірайтера».
«Школа копірайтера» кардинально відрізняється від типових семінарів. Передбачено як проведення навчальних модулів (2 рази на тиждень по 3 години протягом 3 тижнів), так і виконання домашніх завдань. У результаті такого формату тренінгу учні набудуть не тільки теоретичних знань, а й необхідних професійних навичок.
Вчитися буде нелегко, але цікаво. Диплом «ШК» не можна купити, його можна лише заробити, демонструючи професійне зростання.
У ході навчання будуть поетапно відпрацьовані такі теми:
• неймінг;
• створення слоганів;
• поетапна робота над текстом;
• основні формати / види рекламних та PR-текстів;
• застосування літературних прийомів до копірайтингу;
• алгоритм пошуку Ідеї.
Еліна Слободянюк - кандидат історичних наук, керуючий партнер PR-бюро «Дієслово», автор бестселера «Настільна книга копірайтера».
З 2005 року Еліна Слободянюк провела 12 відкритих сезонів «Школи копірайтера». За цей час у «ШК» підвищили свою кваліфікацію директори компаній, керівники відділів маркетингу та реклами, PR- щики і фахівці з реклами таких компаній, як: Anex Tour, People Republic, Swisspan, SPN Ogilvy, VAB Group, «Бліц-Інформ», Страхова компанія «Кредо-Класик», «Родовід Банк», Міжнародний інститут менеджменту, «Укрсиббанк», «Люкс FM Київ», «Кінто», Nemiroff, «Сингента», «Київстар», «Віннер Автомотів», «Хортиця», Британська міжнародна школа.