Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Про нас PR-послуги Клієнти Проекти Контакти
пошук
українська | русский | english
  Проекти
Дослідження українського ринку PR.

news_261108 PR-бюро «Дієслово» виступило співорганізатором дослідження українського ринку PR, що було ініційовано та проведено «Бюро Маркетингових Технологій» та PR-бюро «Дієслово» спільно з компанією Publicity Creating. Результати дослідження було презентовано на прес-конференції 26 листопада 2008 року.

Учасники прес-конференції оприлюднили експертні оцінки тенденцій розвитку українського ринку PR в умовах фінансової кризи, а також проаналізували основні переваги та недоліки існуючої системи організації системи організації роботи в українських компаніях, що декларують свою активність на ринку PR.

Ніна Алі, директор PR- бюро «Дієслово»: «В Україні сьогодні відбувається не криза, а PR кризи. Це особливо стосується тих компаній, що не залежать від експорту та ринку фінансових послуг. Слово «криза» сьогодні – найбільш зручний аргумент для того, аби вчиняти ті дії, які ще вчора неможливо було вчинити легітимно (наприклад, невиконання взятих на себе зобов’язань, недобросовісна конкуренція тощо). На PR-ринку сьогодні виживуть лише активні, винахідливі та мобільні PR-агенції, які зможуть запропонувати клієнту: вдвічі більше за ті самі гроші; максимум інструментів та підходів на межі PR і реклами, PR і BTL, PR і DM».

Крім того, PR-бюро «Дієслово», «Бюро Маркетингових Технологій» та Publicity Creating виступили з ініціативою створення альянсу, який би об’єднав усі організації, що зацікавлені у створенні прозорих та зрозумілих правил гри на українському ринку PR.


Предлагаем вам посетить сайт Центру соціальних змін
©Дієслово 2009-2011 Поделиться в Twitter Поделиться в Facebook