У листопаді 2008 року PR-бюро «Дієслово», «Бюро Маркетингових Технологій» та компанія Publicity Creating виступили з ініціативою створення альянсу, який би об’єднав усі організації, що зацікавлені у створенні прозорих та зрозумілих правил гри на українському PR-ринку.
Представники цих компаній неодноразово зазначали, що відсутність реальних проектів з підтримки ринку PR-послуг гальмує його динамічний розвиток. З метою підтримки компаній, що працюють у сфері зв’язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агенцій та зміни суспільної думки із соціально важливих питань було створено добровільне недержавне некомерційне професійне об’єднання - Український PR-альянс.
29 січня 2009 року було підписано Меморандум альянсу, що закріпив основні цілі та принципи його функціонування. Серед пріоритетних напрямів діяльності було зазначено, зокрема, такі:
- дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки;
- запровадження професійних стандартів та правил;
- взаємодія з державними та громадськими організаціями, навчальними закладами;
- інформування клієнтів та ЗМІ щодо ефективних PR-інструментів та методів;
- підтримка членів альянсу.
Під час установчих зборів також було обрано президента та віце-президента альянсу. Протягом найближчого півріччя функції президента виконуватиме Ніна Алі, директор PR-бюро «Дієслово», віце-президента – Валерій Курейко, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating.