Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Про нас PR-послуги Клієнти Проекти Контакти
пошук
українська | русский | english
  Проекти
Підсумки круглого столу «Купуй українське, або Кому належить ця країна?».

24 червня 2009 року в агенції «Укрінформ» відбулося засідання круглого столу на тему «Купуй українське, або Кому належить ця країна?», у якому взяли участь представники українських виробників та галузевих асоціацій. Захід було організовано Українським PR-альянсом (UPRA). 

У круглому столі взяли участь:

  • Ніна Алі, президент UPRA, директор PR-бюро «Дієслово» 
  • Валерій Курейко, віце-президент UPRA, генеральний директор компанії Publicity Creating 
  • Руслана Пліс, керівник інформаційно-аналітичного центру Publicity
  • Назар Алі, директор «Бюро Маркетингових Технологій».  
  • Сергій Блощаневич, голова ради ЗАТ «Оболонь»
  • Алекс Ліссітса, президент Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ)
  • Марія Мудренко, прес-секретар асоціації «Укравтопром»
  • Ольга Шурпач, директор з маркетингу ЗАТ «Росава»
  • Олена Азарова, керівник служби зв’язків із громадськістю фармацевтичної корпорації «Артеріум»
  • Юлія Сатиренко, керівник служби маркетингових комунікацій фармацевтичної корпорації «Артеріум»
  • Михайло Грищенко, директор дослідницької компанії Retailstudio

Учасники в своїх виступах в цілому зазначали, що в умовах поглиблення економічної кризи, зниження купівельної спроможності населення та відсутності підтримки з боку держави вітчизняні виробники вимушені скорочувати обсяги виробництва. Представники національних виробників наголошували, що погіршення ситуації вимагає активних дій і з боку бізнесу, і з боку держави – так, як це відбувається в усіх цивілізованих країнах, у тому числі й тих, що є членами СОТ.

Зокрема, серед тенденцій поточного року – збільшення уваги до внутрішнього ринку та внутрішнього споживача, активізація вітчизняних виробників та галузевих асоціацій щодо захисту своїх інтересів.

Учасники круглого столу визнали, що сьогодні значно зростає роль професійно побудованих зв’язків між владою, виробниками, споживачами та іншими групами громадськості.

Втім, при побудові таких зв’язків практично не використовується ресурс вітчизняних PR-агенцій, комунікаційних та консалтингових компаній у галузі зв’язків з громадськістю. Водночас саме вони здатні якнайкраще зрозуміти потреби вітчизняного бізнесу, розробити та зреалізувати потужні інформаційні програми та досягти прогнозованих результатів.

Ніна Алі, президент UPRA, директор PR-бюро «Дієсловo»: «Неоліберальні цінності відкритого ринку, віртуальних грошей та вільної конкуренції зазнали нищівної поразки. Єдина надія - реальний сектор економіки. Досить гратися в «транші», «європейську відкритість» та «інвестиційну привабливість». Всі, хто виробляє реальні матеріальні цінності на цій землі, мають отримати преференції. Український PR-альянс готовий надати зброю суспільної думки проти зброї «валіз з грошима», яка, на жаль, сьогодні є уособленням національного інтересу».

Віце-президент UPRA, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: «Українські виробники мають більш активно залучати до співпраці національні PR-агенції, які мають технології, практики, досвідчені колективи фахівців. Українським виробникам краще обирати свої, українські PR-агенції - це виправдано як з боку маркетингу, й ідеологічно. Український ринок PR за десять років зміцнів і розвинувся якісно та кількісно. Це дає можливості виробникам під час світової кризи отримати якісні послуги за більш сприятливими цінами – як всередині країни, так і за кордоном».

Руслана Пліс, керівник Інформаційно-аналітичного центру Publicity: «Захищаючи свої інтереси, вітчизняні виробники вдаються до інструментів лобіювання, і це нормально. Але буде більш ефективним робити це у супроводі інформаційних та PR-кампаній, спрямованих на споживачів та широкі верстви населення. Громадська думка та увага ЗМІ вже мають вагу в нашому суспільстві. Для українських PR-фахівців сьогодні має відкритись широке поле діяльності у співпраці із вітчизняним виробником та галузевими асоціаціями».

Христина Гуцалова, PR-директор «Бюро Маркетингових Технологій»: «Сьогодні система захисту вітчизняного виробника потребує застосування різних PR-технологій. При цьому слід працювати з широким колом аудиторій – від пересічного українського громадянина, якому необхідно довести переваги вітчизняної продукції, до країн - членів СОТ. Сьогодення формує нові правила і підходи до політик протекціонізму в усьому світі, й Україна не може залишатись осторонь цих процесів – саме в нашій країні проблема збереження вітчизняного виробництва стоїть вкрай гостро».

Як підсумок заходу, всі учасники погодилися із пропозицією подальшої співпраці на ниві збільшення лояльності споживача до українського продукту.

Український PR-альянс запрошує всіх зацікавлених сторін до діалогу та дієвих кроків з метою успішного протистояння кризі, захисту прав українського споживача та українського виробника. 

news_240609_1

news_240609_2  


Предлагаем вам посетить сайт Центру соціальних змін
©Дієслово 2009-2011 Поделиться в Twitter Поделиться в Facebook