Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

О нас PR-услуги Клиенты Проекты Контакты
поиск
українська | русский | english
  Проекты
ŠKODA передала 620 900 автомобілів клієнтам в першому півріччі 2019
Відзначений підвищений попит на компактний позашляховик ŠKODA KAROQ в першій половині року; Успішний запуск моделі ŠKODA SCALA на світових ринках
ŠKODA збільшила продажі автомобілів в першому півріччі в Росії (+ 9.6%), а також у Східній (+ 8.3%) та Західній Європі (+ 3.2%)
Незважаючи на складні ринкові умови, в червні компанія передала клієнтам 112 500 автомобілів по всьому світу.
Відзначений підвищений попит на компактний позашляховик ŠKODA KAROQ в першій половині року; Успішний запуск моделі ŠKODA SCALA на світових ринках
Світові поставки ŠKODA в першому півріччі склали 620 900 автомобілів, що на 4.9% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з січня по червень 2018 року: 652 700 автомобілів). Основною причиною зниження темпів продажів є складна ситуація на китайському ринку. На інших міжнародних ринках ŠKODA завершила півріччя передавши клієнтам 495 000 автомобілів, збільшивши поставки в цих регіонах на 1.6%. У червні було зафіксовано значне зростання - компанія реалізувала 112 500 автомобілів, переважно в Європі. Компактний позашляховик ŠKODA KAROQ став драйвером зростання в першій половині року. Нова модель ŠKODA SCALA була успішно представлена ​​на світових ринках.

Ален Фавей (Alain Favey), член Ради директорів ŠKODA AUTO, відповідальний за продажі і маркетинг, зазначив: «Результати продажів в першій половині року показують, що наш продукт затребуваний у всьому світі. Зокрема, в Європі і в Росії нам вдалося значно збільшити свої показники. Китайський ринок залишається складним. Незважаючи на невизначеність на світових ринках, ми продовжимо наш зростання, як і планувалося, у другій половині року. Наші нові компактні моделі SCALA і KAMIQ були дуже добре прийняті споживачами. Оновлений SUPERB і новий SUPERB SCOUT також стануть стимулом для подальшого зростання».

У Західній Європі бренд показав результат в 275 700 проданих автомобілів в першій половині року, збільшивши показники на 3.2%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з січня по червень 2018 року: 267 100 автомобілів). У червні чеський виробник продемонстрував невелике зростання, досягнувши за позначку 49 700 проданих автомобілів (червень 2018 року: 49 400 автомобілів, + 0.5%). На другому за величиною ринку в Німеччині ŠKODA передала клієнтам в цілому 99 000 автомобілів в перші шість місяців року, перевищивши результат попереднього року на 6.5% (перша половина 2018 року: 93 000 автомобілів). У червні поставки автомобілів виросли на 9.7% і склали 19 300 автомобілів (червень 2018 року: 17 600 автомобілів). У першому півріччі ŠKODA досягла двозначного зростання в Австрії (15 600 автомобілів, + 10.1%), Швейцарії (11 800 автомобілів, + 28.9%) і Данії (9 000 автомобілів, + 22.8%).

У Центральній Європі чеський автовиробник передав 110 400 автомобілів клієнтам за перші шість місяців (з січня по червень 2018 року: 115 000 автомобілів, -4.0%); в червні ŠKODA реалізувала 19 300 автомобілів (червень 2018 року: 20 800 автомобілів, -6.9%). Поставки на чеському внутрішньому ринку в першому півріччі склали 48 000 автомобілів (перша половина 2018 року: 52 000 автомобілів; -7.6%); в цьому регіоні ŠKODA зареєструвала 8 500 автомобілів в червні (червень 2018 року: 9 400 автомобілів, -8.8%). ŠKODA домоглася значного зростання в Словенії передавши клієнтам 4 300 автомобілів, що демонструє зростання на 6.1% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (перша половина 2018 року 4100 автомобілів).

У Східній Європі, за винятком Росії, ŠKODA посилила свої позиції в першому півріччі збільшивши продажі на 8.3%, що становила 24 500 автомобілів (з січня по червень 2018 року: 22 600 автомобілів). У червні показники зросли до 4700 автомобілів, що на 8.3% більше в порівнянні з попереднім роком (червень 2018 року 4300 автомобілів). Поставки в першому півріччі збільшилися на двозначні цифри в Сербії (4000 автомобілів, + 13.2%) і Болгарії (2600 автомобілів, + 27.2%), в той час як ŠKODA більш ніж подвоїла свої продажі в Казахстані (500 автомобілів). + 133.5%). В Україні драйвером і лідером продажів традиційно є SKODA OCTAVIA з часткою ринку більше 49% за червень місяць.

У Росії автовиробник збільшив показники продажів на 9.6%, що становить 39 800 автомобілів в перші шість місяців року (перша половина 2018 року: 36 300 автомобілів). У цьому регіоні ŠKODA передала ключі 7 100 клієнтам в червні (червень 2018 року: 7 100 автомобілів, -1.3%).

На найбільшому ринку бренду в Китаї ŠKODA реалізувала 125 900 автомобілів (з січня по червень 2018 року: 165 500 поставок, - 23.9%). У червні було передано 23 900 автомобілів клієнтам, що означає зниження показників на 13.1% у порівнянні з минулим роком (червень 2018 року: 27 500 автомобілів). Дані показники відображають поточну ситуацію на китайському автомобільному ринку в цілому.

В Індії автовиробник закрив півріччя 7200 проданими автомобілями, що на 13.9% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (перша половина 2018 року 8 400 автомобілів); в червні ŠKODA зареєструвала 1200 автомобілів, що на 15.5% нижче рівня попереднього року (червень 2018 року 1400 автомобілів).

Продажі автомобілів ŠKODA клієнтам в першому півріччі 2019 року (у одиницях, округлено, по моделям, +/- у відсотках, в порівнянні з результатами першого півріччя 2018 роки):

ŠKODA OCTAVIA (185,700; -11.9 %)

ŠKODA FABIA (97,400; -7.5 %)

ŠKODA RAPID (77,700; -23.4 %)

ŠKODA KODIAQ (77,800; -0.2 %)

ŠKODA KAROQ (73,700; +47.2 %)

ŠKODA SUPERB (56,800; -23.3 %)

ŠKODA CITIGO (продається тільки в Європі: 23,000; +9.2 %)

ŠKODA KAMIQ (продається тільки в Китаї: 21,400; >500 %)

ŠKODA SCALA (7,400; –)

Продажі автомобілів ŠKODA клієнтам в червні 2019 року (у одиницях, округлено, по моделям, +/- у відсотках, в порівнянні з результатами червня 2018 роки):

ŠKODA OCTAVIA (32,900; -11.4 %)

ŠKODA FABIA (17,800; +1.9 %)

ŠKODA RAPID (11,100; -34.5 %)

ŠKODA KODIAQ (16,200; +21.3 %)

ŠKODA KAROQ (13,600; +9.0 %)

ŠKODA SUPERB (9,700; -22.4 %)

ŠKODA CITIGO (продається тільки в Європі: 4,500; +9.7 %)

ŠKODA KAMIQ (продаєтсья тільки в Китаї: 3,400; >500 %)

ŠKODA SCALA (3,200; –)

подробнее
Партнерство з Cirque du Soleil
Розваги поєднались з автомобільним бізнесом. ŠKODA розширює свій вплив та прихильність, уклавши партнерство зі всесвітньо відомим Cirque du Soleil.
Канадська компанія з живими розважальними програмами відома у всьому світі своїми захоплюючими шоу та винятково талановитими артистами. Понад 180 мільйонів глядачів переглядали шоу Cirque du Soleil з моменту його створення трохи більше 30 років тому. Цього року Cirque du Soleil здійснить подорож по всьому світу з 10 різними шоу, багато з яких пройдуть на важливих ринках для ŠKODA в Європі. Крім того, Cirque du Soleil збирається з туром до Китаю пізніше цього року.

Співпраця бренду з відомою розважальною компанією Cirque du Soleil відкриває нові можливості для охоплення мільйонів потенційних нових клієнтів для ŠKODA. Cirque du Soleil має глобальну фан-базу, майже 10 мільйонів підписників у соціальних мережах та понад одинадцяти міліонні глядачів щороку. Традиційний чеський бренд стане невід’ємною частиною рекламної кампанії Cirque du Soleil на зовнішніх носіях, у друкованій продукції, телерекламі та в мережі інтернет Cirque du Soleil. Партнерство заключено до 2021 року, включає в себе масштабні маркетингові кампанії та ексклюзивні VIP активності, такі як тури за куліси, зустрічі з артистами та рекламні кампанії пов’язані з Лас-Вегасом. Cirque du Soleil є резидентом Лас-Вегасу з різними шоу вже 20 років.

Своїми шоу Cirque du Soleil переносить глядачів у неперевершений фантастичний світ із акробатикою світового рівня, вражаючою хореографією та захоплюючими персонажами, що дивують та радують. Канадська шоу компанія постійно створює нові шоу, що сповнені інноваціями, та представляють їх у всьому світі. Cirque du Soleil - одна з найбільших та впливових компаній у сфері розважальних шоу у світі.

Бренд ŠKODA характеризуються "Simply Clever" концепцією. Автомобілі чеського виробника, як і "Цирк Сонця", знову і знову надихає свою аудиторію. Крім того, обидві компанії поєднують інженерну точність та стандарти високої якості. Від сценографії та технічного оснащення до художньої ідеї вистави Cirque du Soleil спрямовані на абсолютну досконалість. ŠKODA відповідає таким же високим стандартам автомобілебудування.

Засновники ŠKODA та Cirque du Soleil також мають багато спільного. Піонери мобільності Вацлав Лаурін та Вацлав Клемент із Богемії вирізнялися інноваційністю та унікальними для свого часу рішеннями, завдяки чому вони неодноразово підкорювали новий технологічні вершини. Так само і засновник Cirque du Soleil Гая Лаліберте. З групи з 20 вуличних виконавців у 1984 році, вдосконалюючи свою майстерність Cirque du Soleil виріс у світового лідера. Сьогодні в Cirque du Soleil працює понад 4000 співробітників, у тому числі 1300 артистів з майже 50 різних країн.

ŠKODA активно співпрацює з брендами та приймає участь у спонсорських проектах та кампаніях. Традиційно ŠKODA підтримує різні види спорту: хокей, велоспорт, мотоспорт, вони є стовпами спонсорської стратегії бренду. ŠKODA в Чехії є партнером численних великих культурних заходів та є одним з найбільших пропагандистів культури в Чехії. В даний час бренд розширює свої глобальні спонсорські зобов'язання, що тепер включати в себе широкомасштабну співпрацю з Cirque du Soleil.

подробнее
ŠKODA виступить партнером благодійного сімейного свята «Пікнік заради життя»
4 серпня в Києві, на території ВДНГ, відбудеться масштабний сімейний пікнік, приурочений до Міжнародного дня близнюків! Запрошуємо вас відвідати захід і стати частиною благодійної ініціативи з сімейним брендом ŠKODA.
Продовжуючи соціальну діяльність, компанія «Єврокар» виступить автомобільним партнером благодійного сімейного заходу. Подія приурочена до Всесвітнього дня близнюків неспроста, адже більшість двійнят народжуються раніше терміну і засобів для підтримки життя цих малюків не вистачає. Головна мета - спільно зібрати 250 тисяч гривень на реанімаційну стійку в відділення інтенсивної терапії новонароджених НДСЛ "Охматдит".

У програмі свята плануються цікаві лекції, турніри з футболу, майстер-класи, вечірній концерт і парад колясок. Крім того, буде встановлено новий рекорд України! На стенді ŠKODA ви зможете побачити самий сімейний автомобіль модельного ряду ŠKODA - KODIAQ, взяти участь в конкурсі дитячих малюнків, а також малюнків на асфальті, записатися на тест-драйв модельного ряду ŠKODA і багато іншого.

Вхід на захід платний. Всі зібрані кошти від продажу квитків будуть спрямовані на закупівлю обладнання в НДСЛ Охматдит, де виходжують і лікуються передчасно народжені діти з усієї України.

Компанія «Єврокар» вже не перший рік активно підтримує соціальні ініціативи, спрямовані на підтримку дітей з різними захворюваннями, зокрема виступає постійним організатором акції «Тепло Сердець» і «Клоуни ŠKODA».

Довідка:

ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів ŠKODA в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку. Компанія "Єврокар" надає послуги через дилерську мережу ŠKODA, яка покриває всю територію України В дилерській мережі ŠKODA представлений максимально повний спектр послуг при покупці автомобіля, запчастин і аксесуарів, а також послуг гарантійного та сервісного обслуговування. Дилерська мережа ŠKODA є однією з найбільших в Україні. Високий рівень якості послуг, що надаються ТОВ «Єврокар», підтверджується застосуванням системи менеджменту відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001 діє до: 2015.

подробнее
ŠKODA підтримує велоспорт в Україні
ŠKODA тісно пов'язана з таким видом транспорту як велосипеди, адже саме з них починається велика автомобільна історія. У 1895 році засновники компанії ŠKODA, інженери Лаурін і Клемент, створили серію інноваційних велосипедів. Лише через десять років вони представили світу перший автомобіль марки - модель Voiturette A і незабаром повністю зайнялися виробництвом автомобілів, проте ніколи не втрачали зв'язок зі світом велоспорту. Підкреслюючи важливе значення велоспорту для бренду, ŠKODA вже 16 разів виступала в якості офіційного і транспортного партнера масштабної і всесвітньо відомої велогонки Тур де Франс.

Продовжуючи традиції підтримки одного з найбільш емоційних видів спорту, компанія «Єврокар» стала генеральним партнером і технічною підтримкою проекту «100 годин Україною», а також автомобільним партнером заходу «Київська Сотка 2019». Вже сьогодні, в рамках проекту «100 годин Україною», ведучий однієї з популярних радіостанцій країни проїжджає на велосипеді містами України в супроводі автомобілів надійного бренду ŠKODA. До 30 серпня шоумен подолає понад 1000 кілометрів і розповість про найбільш мальовничі куточки України. Технічну підтримку на трасі і допомогу в дорозі забезпечують ŠKODA KODIAQ і ŠKODA KAROQ. Важливою складовою проекту є можливість кожному стати його учасником! Вся інформація про пересування команди доступна на офіційних сторінках ŠKODA в соціальних мережах і всі бажаючі можуть приєднатися до ведучого і розповісти про свої мальовничі місця в регіоні. Завершальним етапом і фінальною крапкою «100 годин Україною» стане захід «Київська Сотка 2019», яке відбудеться в Києві 1 вересня.

Символічно, що передавши естафету автомобілі ŠKODA продовжать супровід колони велосипедистів на заході «Київська Сотка 2019». Серед учасників професійні і непрофесійні спортсмени, велосипедисти на гірських, шосейних і сітібайках з різних куточків світу. Столичне змагання визначить кращих в номінації і в командному заліку, а також завершить етап літнього велосезону!

Запрошуємо вас стати частиною історії ŠKODA!

Довідка:

ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів ŠKODA в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку. Дилерська мережа ŠKODA є однією з найбільших в Україні і визнана однією з кращих в Європі в області організації роботи сервісної мережі і рівня оснащеності станцій технічного обслуговування автомобілів. В дилерській мережі ŠKODA представлений максимально повний спектр послуг при покупці автомобіля, запчастин і аксесуарів, а також послуг гарантійного та сервісного обслуговування. Високий рівень якості послуг, що надаються ТОВ «Єврокар», підтверджується застосуванням системи менеджменту відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001: 2008.

подробнее
Акція «Відчуй мить перемоги»
З 01 вересня до 30 листопада 2019 року ми раді оголосити осінню сервісну акцію від «Єврокар Сервіс». Впродовж 3 місяців ми будемо дарувати 45 подарунків нашим клієнтам.
Цієї осені ми запрошуємо вас не лише подбати про свій автомобіль, а також скористатися нагодою виграти приз з колекції сувенірної продукції ŠKODA.

З 01 вересня до 30 листопада 2019 року компанія «Єврокар Сервіс» пропонує вам взяти участь в розіграші призів і пройти технічне обслуговування або ремонт автомобіля в дилерській мережі «Єврокар Сервіс» з економією до 20% на придбання оригінальних запасних частин ŠKODA сезонного попиту.

Впродовж трьох місяців ми розіграємо 135 стильних призів з асортименту сувенірної продукції ŠKODA. Кожного місяця ми будемо вітати 45 щасливих переможців.

Для того, щоб стати учасником акції необхідно в період з 01 вересня до 30 листопада 2019 року провести технічне обслуговування або ремонт автомобіля в одному з офіційних дилерських центрів з обов’язковим використанням оригінальних запасних частин ŠKODA.

Переможці будуть визначені методом випадкового вибору за допомогою онлайн-сервісу www.random.org. Розіграш призів буде відбуватися в три тури. Перший тур визначить переможців вересня 2019 року, другий – жовтня 2019 року і останній – листопада 2019 року. Оголошення результатів буде проводитись на початку жовтня 2019 року, листопада 2019 року та грудня 2019 року відповідно.

Інформація про переможців буде розміщена на сайті компанії www.skoda-auto.ua. Додатково переможці розіграшу будуть повідомлені про можливість отримання подарунку телефоном за номером, який буде вказано при проходженні технічного огляду або ремонту автомобіля.

*Акція діє з 01 вересня до 30 листопада 2019 року на всій території України, окрім території вільної економічної зони «Крим» та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.

подробнее
Помогли сблизить Киев и Одессу
PR-бюро «Дієслово», входящее в группу компаний «Бюро Маркетинговых Технологий», провело серию пресс-мероприятий по презентации нового регулярного внутреннего рейса авиакомпании «Bravo Airways» из аэропорта Киев (Жуляны) в Одессу
подробнее
Презентация полетной программы «Bravo Airways» и TPG в аэропорту «Киев»
7 апреля PR-бюро «Дієслово» оказало пресс и организационную поддержку презентации расширенной полетной программы «Bravo Airways» на летний сезон 2016 года. Вместе с авиакомпанией «Bravo Airways» полетную программу подготовили: туристический оператор Travel Professional Group (TPG) и Международный аэропорт «Киев» (Жуляны).
подробнее
Торжественная встреча первого рейса Mahan Air в аэропорту Борисполь
20 марта PR-бюро «Дієслово» оказало пресс-поддержку торжественного открытия нового воздушного сообщения Киев-Тегеран ведущей иранской авиакомпании «Mahan Air», организованного совместно с украинским партнером – компанией «UM Air».
подробнее
Презентация 7-ми новых авианаправлений из Киева в страны Азии иранской компании Mahan Air и украинской UM Air
11 марта 2016 года PR-бюро «Дієслово» оказало пресс и организационную поддержку презентации 7- ми новых авианаправлений из Киева в страны Азии через Тегеран в гостинице «InterContinental Kiev».
подробнее
Пресс-брифинг: «Система внешкольного образования Украины: курс на уничтожение»
PR-бюро «Дієслово», в рамках программы КСО, организовало пресс-брифинг представителей внешкольного образования в Украинском кризисном медиа-центре.
подробнее
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
Предлагаем вам посетить сайт Центру соціальних змін
©Дієслово 2009-2011 Поделиться в Twitter Поделиться в Facebook