Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Про нас PR-послуги Клієнти Проекти Контакти
пошук
українська | русский | english
  Проекти
ŠKODA збільшує обсяг продажів

У березні, незважаючи на складну епідемічну ситуацію, ринок легкових автомобілів традиційно показав сезонне зростання. Зростання ринку за перший квартал склало 5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ринкова доля ŠKODA зросла на 40% з 5,3% до 7,4%.

Драйверами зростання продажів ŠKODA стали розширення лінійки SUV, оновлення легендарної моделі OCTAVIA А8, а також нові клієнти у корпоративному сегменті.

За результатами першого кварталу оновлена ŠKODA OCTAVIA, що здобула звання автомобіля року в Україні, стабільно утримує перше місце у своєму класі з долею ринку 42,2%. Кросовер ŠKODA KODIAQ продовжує так само впевнено займати 2 місце у класі з долею 30,6%. Українські споживачі активно голосували за компактний кросовер ŠKODA KAMIQ, який вийшов минулого року, що дозволило цій моделі вирости з 4% у грудні 2020 року до 15,2% у березні 2021-го і вийти у лідери свого класу. Продовжує поліпшувати свої позиції і ŠKODA KAROQ у найпопулярнішому серед українців класі: за підсумками 1 кварталу порівняно з аналогічним періодом продажі зросли у понад 4 рази. Залучення нових клієнтів також дозволило компанії-дистриб’ютору збільшити на 10,6% долю у корпоративному сегменті порівняно з 1 кварталом 2020.
«Незважаючи на непростий початок року, ŠKODA зміцнює позиції на ринку як одна з найпопулярніших серед українців марок автомобілів, - каже Марина Яковлева, генеральний директор ТОВ «Єврокар». – Розраховуємо, що пандемія не стане перепоною для наших клієнтів. Навіть в умовах карантинних обмежень, що постійно змінюються, ми намагаємося зробити покупку автомобіля максимально зручною. Багато в чому цьому сприяє активне застосування діджитал-інструментів: практично будь-який контакт з клієнтом – як от вибір автомобіля, оформлення кредиту чи запис на сервіс – ми можемо провести в онлайн-форматі. На сайті доступний конфігуратор і актуальний склад автомобілів, там само можна залишити заявку для отримання консультації чи покупки авто. У тому числі це можна зробити за допомогою нашого віртуального співробітника – чат-бота Лаури. Ще один чат-бот підключений у Telegram, дозволяючи у зручному режимі отримувати новини про акції і тест-драйви, а також переходити за прямими посиланнями до всіх доступних на сайті онлайн-інструментів. Час вимагає нових рішень - і вони у нас уже є».

ŠKODA дивиться у майбутнє, регулярно оновлюючи свою лінійку. Минулого року компанія випустила на український ринок три нові моделі: ŠKODA SCALA, ŠKODA KAMIQ і оновлену ŠKODA OCTAVIA А8. На черзі – світова прем’єра оновленого кросовера ŠKODA KODIAQ.

Кращі автомобілі для вимогливих клієнтів пропонує ŠKODA, гарантуючи якість продукту і високі стандарти роботи дилерських центрів.

Дякуємо усім, хто голосує за ŠKODA!


* За даними ІАГ «Автоконсалтинг»


Предлагаем вам посетить сайт Центру соціальних змін
©Дієслово 2009-2011 Поделиться в Twitter Поделиться в Facebook